Wednesday, April 8, 2015

The first offer often is the best


This is a unit we really wanted 2 years ago. We made a offer and it was the first good offer but we were rejected by the seller. The seller didn't want to negotiate at all because the buyer (my husband) was a real estate broker. We didn't want to move ahead with such a silly seller anyway. 7 months later we found out that it was sold way lower than our offer. We hear that sometimes the first offer is the best offer. .. .  . The present owner did such a great remodeling job; it is fantastic.


このユニットは2年前、私たちがバケーションレンタルに、とても欲しかったお部屋です。誰よりも早く、提示価格に近い金額で購入の申し込みをしましたが、売手は、買手の私の夫が不動産ブローカーという理由で、価格の交渉は認めないと言ってきました。私たちも、そんなバカバカしい事を言う売手から買うのはごめんと、結局それまでとなってしまった物件です。

それから7ヵ月が経ち、驚くほど安い価格で売却されたと知りました。一番初めの申し込みが、売主にとって1番良い条件(最高値)だったと言う話をよく耳にします、、、。現在の所有者は、素晴らしいセンスで改装されています。






I am a real estate agent AND an investor. I will search for your properties as if I was looking for my own.

自身の物件投資もしています。 そのノウハウをフル活用し、お客様の物件をお探しいたします。

Phone :    808-321-8960
Email : iku@ikuhorita.com




No comments:

Post a Comment