Monday, July 14, 2014

Big Island House

We just put this house on the market about one week ago. There are 3 couples from the mainland that found the house on the internet and are interested in buying it. One couple came the day before yesterday and they made an offer after looking at many other properties. We didn't want to accept an offer before they actually saw the property so now we are relieved.

私たちのハワイ島の家をマーケットに出してから1週間。オンラインで見ただけで、購入したいと言う人達が3組も現れました。全て本土の人達です。私たちは、実際に物件を見ない人のオファーは受けつけません。それで1組のカップルは、一昨日ハワイ島入りし、他の物件も見た後オファーを入れました。やはり実際に物件を見てもらってからの方が安心、ほっとしました。







I am a real estate agent AND an investor. I will search for your properties as if I was looking for my own.

私は不動産の仕事をしながら、自身の物件投資もしてきました。 自分の物件を探すように、お客様の物件を探します。

Phone :    808-321-8960
Email : iku@ikuhorita.com
Skype :  iku.horita




No comments:

Post a Comment