Sunday, July 13, 2014

Kathmandu

A story from a friend on The Big Island. She just came back from Kathmandu. She got food poisoning. The only thing she could eat was toast! She used to have high blood pressure and Cholestorol but since she came back everything is normal and she stopped taking medication. She had to walk everywhere in Kathmandu; maybe that is what cured her. 

We have a lot of material things and many of us need more exercise. Maybe living in a thirld world country is more healthy? I was in Kathmandu many years ago and I would describe it like a Lost World. 


ハワイ島の友人の話、、、、最近カトマンズへいって、食中毒になり、しばらくトーストしか食べられない状態が続きました。その後ハワイに帰ってきたら、血圧もコレステロール値も正常になっていたというのです。以前は数値が高いため薬を飲んでいたのです。カトマンズ市内ではどこへ行くにも歩かなくてはならないので、それが効いたのでしょう。
物に満たされ、運動不足の私たち、、、たまには物のない不自由な世界に行くのも良いのかも。
カトマンズへ行ったことがありますが、、、”失われた世界” のような街でした。





I am a real estate agent AND an investor. I will search for your properties as if I was looking for my own.

私は不動産エージェント、長年に渡り物件投資もしてきました。 そのノウハウをフル活用し、お客様の物件を探します。

Phone :    808-321-8960
Email : iku@ikuhorita.com
Skype :  iku.horita


No comments:

Post a Comment